Covid-19 és una malaltia causada pel virus SARS-CoV-2, i no només un dèficit respiratori, sinó que a més a més és una situació de desequilibri complet de l’organisme que afecta tant a les funcions purament físiques com a les funcions cognitives i emocionals, alterant la forma natural del dia a dia de la persona. El conjunt de factors externs i la predisposició, units al factor estressant són els 3 pilars fonamentals perquè aquesta síndrome s’implanti. Per a aconseguir la recuperació de l’equilibri homeostàtic és necessari actuar en cada un d’aquests interruptors. Per mitjà del programa el pacient aprendrà tècniques per a recuperar la seva qualitat de vida, tècniques no només manuals sinó també cognitives i psicològiques.
Aquest programa es combina amb un seguiment motivacional proper per part de l’equip mèdic i de fisioterapeutes, una alimentació personalitzada enfocada a la millora de la salut integral de la persona, uns complements medicinals i unes teràpies manuals. DETOXIFICAR I NETEJAR ajudant al nostre cos a eliminar substàncies que impedeixen que les defenses avancin i actuïn. Per a aconseguir-ho dissenyarem i administrarem una dieta antiinflamatòria. NEUTRALITZAR la «cascada inflamatòria descontrolada» que pot portar a un estat d’hipercoagulabilitat i generació de trombus. POTENCIAR el sistema immunitari: facilitant la seva capacitat oxidativa enfront d’agents virals. REDUIR L’ESTRÈS potenciar la capacitat i defensa mental, facilitar un adequat estat d’ànim i força de voluntat. Gestió de la resiliència enfront del virus i la situació global actual. ALIMENTS dieta antiinflamatòria confeccionada juntament amb la nostra nutricionista.
Aigua de beguda Aigua de l’Avellaner. Per fluïdificar les secrecions de les vies respiratòries. Aigua de la Tartera. Aigua sulfurada excel·lent per enfortir el sistema immunitari.
Estigues al dia de les nostres novetats, ofertes i promocions.
Afueras, s/n. Caldes de Boí
25528, Lleida (Spain)
(+34) 973 69 62 10
reservas@caldesdeboi.com
Avís legal i privacitat / Avís de galetes
Projecte Leader
Implementació d’estratègies de desenvolupament local: Adequació d’un local existent per un laberint termal de sensacions, un gimnàs i una piscina de recuperació en el balneari.
Millores en el complex vacacional d’aigües termals i de muntanya de Caldes de Boi.
Actuació del Programa de Desenvolupament Rural de Catalunya 2014-2020, cofinançada per: